אריזה אנטי סטטית

חומרים אנטי סטטיים, מונעים הצטברות של חשמל סטטי. שקיות וחומרי אריזה אנטי סטטית אידיאליים לאריזת חלקים רגישים המשמשים בייצור אלקטרוניקה, כמו ברגים או כרטיסים שונים.

מה השימוש של אריזות אנטי סטטיות?

אריזה אנטי סטטית משמשת להגנה על רכיבים וחומרים אלקטרוניים הפגיעים לנזק הנגרם כתוצאה מחשיפה לחשמל סטטי. האריזה האנטי סטטית מונעת יצירת מיטען סטטי ובכך מונעת את הנזק שנגרם מפריקה חשמלית. נזק פוטנציאלי שכזה למוצרים עלול לסכן את המוצר עצמו, לגרום לחוסר תקינותו ולהגדיל את עלויות הייצור. לכן, אריזה אנטי סטטית היא כה משמעותית וקריטית עבור מוצרים מסוימים. כך למשל, אם העסק שלכם עוסק בכוננים קשיחים של מחשבים, אתם כנראה מבינים כמה חשוב להגן עליהם. כוננים קשיחים הם מוצרים עדינים ביותר ועלולים להינזק ממגוון דברים שונים, לרבות פריקות אלקטרוסטטיות. כונן קשיח של מחשב למשל, ניתן לאחסן בשקיות אנטי סטטיות עד שהוא מוכן לשימוש או כאשר הוא משונע ללקוחות או למחסנים שונים.

אלו מוצרי אריזה אנטי סטטיים קיימים?

אריזות אנטי סטטיות יכולות להגיע בצורות שונות בהתבסס על סוג המוצרים והתכולה הנדרשת, אבל היתרון העיקרי הברור הוא בהיותם אנטי סטטיים. סוגי האריזות יכולות לכלול שקיות רוכסן, כיסויים, שרוולים וסרטים. כמו כן ניתן להשתמש גם בתוספים אנטי סטטיים בסוגי אריזה שונים לרבות ניילון בועות, סרט מתיחה ועוד. לרוב, האריזה המוכרת ביותר היא אותה שקית סטטית ורודה. שקית זו היא האופציה החסכונית ביותר המספקת הגנה מפני פיזור סטטי. לשקית זו ניתן להוסיף תוסף לחות, פוליאתילן בצפיפות נמוכה (LDPE) אשר מושך מולקולות מים מהאוויר, ויוצר מעין מגן סביב האריזה, ומצמצם את ההצטברות הסטטית המזיקה.

מדוע מומלץ לפנות לעידנים טכנולוגיות?

כדי לקבוע את סוג האריזה האנטי סטטית המתאימה ביותר עבורכם, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע המומחה בתחום זה. אנו בעידנים טכנולוגיות נוכל להעביר ולספק לכם מידע רב, הנתמך בשנות ניסיון רבות, כך שקבלת ההחלטות מצידכם תוכל להיות הרבה יותר מושכלת וקלה. נשמח לענות על כל שאלה ולספק כל פיתרון נדרש, אם רק תתקשרו עוד היום לטלפון 050-8494928.