מדבקות סימון מוצר

אילו סוגי מדבקות סימון קיימות?

סימון מוצרים הוא הכרח עבור כל חברה יצרנית. היות שיש מגוון רחב של מוצרים ותעשיות, יש צורך להתאים לכל מוצר את המדבקה הנכונה, כך שהסימון ייעשה בהתאם לתקנים הקיימים ולכללי הסימון. לעידנים טכנולוגיות בע"מ יש הבנה ייחודית ומעמיקה של השוק הישראלי, בזכות מגוון פתרונות סימון הבלעדיים שהיא אפיינה עבור לקוחותיה הרבים. חומרי הגלם העיקריים של החברה הם:

פוליאסטר – זהו חומר סינטטי דמוי פלסטיק שאינו קריע ועמיד בטמפרטורות גבוהות של עד 150 מעלות צלזיוס. בזכות תכונות האופי שלו הוא מתאים לשימוש פנימי וחיצוני על מוצרי חשמל, מוצרי היי-טק, מיכון רפואי, צבאי וגופי תאורה. המדבקות מגיעות לרוב בגימור של לבן מבריק או כסף מט/מבריק. החומר הוא בעל UL האמריקאי.

פוליאמיד – זהו חומר סינטטי שעמיד בטמפרטורות גבוהות של עד 300 מעלות צלזיוס. הביקוש העיקרי שלו הוא בחברות הדורשות מדבקות סימון איכותיות ועמידות, של לוחות אלקטרוניים ורכיבים בתהליך ה – SMT ולתהליכי ייצור בטמפרטורות גבוהות. היות שניתן להדפיס בקלות על מדבקות אלו, הן מוצעות בעיקר לחברות הנדרשות למדבקות זיהוי הכוללות שם או מספרים סדרתיים מסוגים שונים.

פוליאתילן – זהו חומר גמיש דמוי פלסטיק למשטחים מעוקלים ועגולים שניתן להדפיס עליו בקלות. החומר בעל כושר מתיחה גבוה ולא ניתן לקריעה. ההדפסה עליו עם ריבון מותאם יוצרת עמידות הדפסה גבוהה.

פוליפרופילן – הינו חומר הגלם הפלסטי הנפוץ ביותר בתעשיית המדבקות. היות שמדובר בחומר פלסטי גמיש ועמיד אשר מכיל מספר סוגי דבקים, לא קריע ודוחה רטיבות, יש לו שימושים נרחבים בתעשיות השונות. ניתן להדפיס עליו בקלות והוא מותאם לשימוש פנימי וחלקית גם לשימוש חיצוני ובעל עמידות גבוהה לתנאי לחות. החברה מספקת מדבקות אלו בגימור לבן מבריק, לבן מט, שקוף, כסף מבריק ועוד.

לקסן –  הוא חומר קשיח העמיד מאוד בפני שחיקה ומותאם לפאנלים של מכשירים ומדבקות החשופות לשחיקה ומגע. הדפסת מדבקות לקסן מתבצעת בטכניקה אחורית, במטרה לשמור על ההדפסה. ניתן להדפיס בכמה צבעים בדפוס משי או דיגיטלי, על פני השטח.

ויניל – זהו חומר אלסטי דמוי פלסטיק המיועד למשטחים מעוקלים ועגולים בתנאים קיצוניים המותאם להדפסה.

נייר – זוהי מדבקה סטנדרטית המיועדת לשימוש באפליקציות אשר אינן דורשות עמידות בחום או חיי מדף ארוכים. ההדפסה והעלויות שלה משתלמות במיוחד. החברה מחזיקה מבחר גדול של מדבקות נייר עם מגוון דבקים בהתאם לדרישת הלקוח.

נייר כרומו – בעידנים טכנולוגיות בע"מ נעשה שימוש נרחב בנייר כרומו, בזכות היותו אחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר בתעשייה ואחד הזולים שבהם. הנייר הוא חלק, לבן ומבריק ונעשה בו שימוש בדרך כלל על מדבקות מודפסות אשר מקנות עמידות ואיכות גבוהה.

נייר ולום – השימוש שנעשה בעידנים טכנולוגיות בע"מ בנייר ולום הוא בעיקר לייצור מדבקות עליהן מודפס ברקוד, או מדבקות עליהן כותבים בטוש או עט. זאת בזכות כושר הספיגה של המדבקה המקנה עמידות גבוהה יותר. שטח הפנים של הנייר הוא חלק יחסית אך פחות מבריק מנייר כרומו.

נייר טרמי – חומר גלם מיוחד זה מיועד למדפסות טרמיות או למכונות משקל טרמיים. הוא מתאפיין בכך שהדיו נמצא בתוך חומר הגלם ומשתחרר בחום, כך, שאין צורך ברדיד דיו חיצוני. הנייר הטרמי מתחלק לשני סוגים:

  1. נייר טרמי מוגן – כלומר הוא בעל שכבת הגנה מפני שריטות ולחות. חומר הגלם מיוצר לרוב עם דבק המותאם להקפאה.
  2. נייר טרמי לא מוגן – לנייר אין שכבת הגנה מפני שריטות ולחות והוא מיוצר לרוב עם דבק רגיל. למעשה, זהו חומר הגלם הטרמי הנפוץ ביותר.

מדבקת קליפת ביצה – בעידנים טכנולוגיות בע"מ, נעשה שימוש נרחב במדבקת PVC זו. המטרה העיקרית של המדבקה היא להוות מדבקת בטיחות לאריזה, שתעיד שהאריזה נשארה בשלמותה ולא נפתחה בשום שלב. הרעיון פה הוא בדיוק על פי אותו עיקרון שמוכר לנו מימי הביניים: חותם על מכתבים. המדבקה הינה חד פעמית, כלומר מרגע שנפתחה אין אפשרות להדביקה מחדש. 

מדבקות VOID – אלו הן מדבקות בטיחות בעלות מטרה אחת ברורה והיא, להוכיח שהאריזה עצמה לא נפתחה ונשארה שלמה. הייחודיות של מדבקות אלו היא שהמדבקה מורכבת משני שכבות דבק  שבמידה ומישהו כן מנסה לפתוח אותן, נשאר על גבי האריזה הדפס שקשה מאוד לקלף. דבר זה חשוב מאוד כשרוצים לוודא את האוטנטיות של המוצר.

להתחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
היי, איך אפשר לעזור היום?