קורא ברקוד אלחוטי

קורא ברקוד או סורק ברקוד רלוונטי כיום עבור כל בית עסק אשר עוסק במכירת מוצרים שונים. מסופון רלוונטי בעיקר עבור מחסנים תעשייתיים ואילו סורק ברקוד רלוונטי יותר עבור עסקים העוסקים במכירת מוצרים שונים. כיום נמצא למצוא סוגים שונים של סורקי ברקוד מתקדמים ומשוכללים כגון: קורא ברקוד אלחוטי, סורק ברקוד למחשב ועוד. אם אתם מעוניינים לרכוש סורק ברקוד אלחוטי, חשוב מאוד שתרכשו אותו אצל החברה המציעה את המוצרים הטובים ביותר בתחום כגון: מסופונים, קוראי ברקודים מסוגים שונים ועוד.

ראשיתו של קורא הברקוד התחיל אי שם בשנות ה40 של המאה הקודמת. מדובר על שיטה הדומה לשיטת קוד מורס. באותה התקופה חיפשו פתרון יעיל ומהיר לצורך זיהוי פריטים וקורא הברקוד שהיה מבוסס על שיטת המורס דאז, היווה את הפתרון הטוב ביותר. כל קוראי הברקוד אשר קיימים כיום בשוק מבצעים את פעולתם באמצעות שימוש בטכנולוגיה אופטית לצורך סריקת הברקוד מהמוצר והמרתו למידע. מדובר על אשר שיפרה באופן מהותי את העבודה של מרבית העסקים, מאז הוצגה לראשונה.

מה ההבדל בין קוראי ברקוד?

כיום ניתן למצוא שלושה סוגי טכנולוגיות סריקה של ברקודים אשר נבדלים זה מזה. ההבדל בין סוגי קוראי הברקודים הקיימים כיום מתבסס על הפענוח והזיהוי של הברקוד וכן בסוג ובצורת סימון של הברקוד, בתקשורת נתונים ועוד. הטכנולוגיות הנפוצות בקריאת הברקוד הן:

  • טכנולוגיית לייזר- טכנולוגיה זו מציעה פתרונות סימון מוצרים באמצעות קוד ברקוד מיוחד אשר נסרק באמצעות אלומת לייזר. פענוח הקוד מתבצע על ידי מבנה סדור של קווים שחורים והמרווחים הלבנים ביניהם בהתאם לאלגוריתם ידע, כאשר החזר האור הוא בהתאם לעובי קווי סימון הברקוד
  • טכנולוגיית CCD- סורק ברקוד המבוסס על חיישן CMOS ברזולוציות המשתנות המשולבות עם פס תאורה אדום עבה. פס התאורה המדובר מעניק ניגודיות ותאורה לחיישן ומטרתו היא לצלם את הברקוד. מדובר על טכנולוגיה אשר נחשבת כאמינה יותר.
  • טכנולוגיית צילום Imager- מדובר על טכנולוגיה חדשנית מאוד, אשר מבוססת על צילום ועיבוד תמונה ברזולוציה טובה מאוד. הייעוד של הטכנולוגיה המדוברת היא לסרוק ברקודים דו ממדיים.

מהו קורא ברקוד אלחוטי?

לא מעט עסקים וחנויות זקוקים כיום לקורא ברקוד. בעוד שישנם עסקים אשר יכולים לבחור בקורא ברקודים נייח, ישנם עסקים שצריכים לבחור קורא ברקוד אלחוטי. מדובר על קורא ברקוד אלחוטי שניתן לקחת לכל מקום. קורא ברקוד אלחוטי ידוע כקורא יעיל מאוד לעסקים גדולים אשר יש בהם לא מעט מוצרים ולא מעט עובדים. כל עובד שנשאל אודות מוצר מסוים בחנות יכול באופן מידי להעניק את כל המידע הרלוונטי עליו באמצעות קורא הברקוד האלחוטי שהוא לוקח אתו, כך שבמקום לקחת את המוצר עד לקופה הראשית שבה בוודאי ממוקם קורא ברקוד נייח שמטרתו היא לעשות את החשבון הסופי ללקוח, העובד יכול לתת ללקוח באופן מידי את כל הפרטים הנדרשים לו אודות המוצר.

קורא ברקוד אלחוטי מיוצר כיום על פי הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום. מכיוון שהוא אלחוטי מצד אחד הוא נייד ומצד שני, אין צורך לעשות שימוש בסוללות בכדי להפעיל אותו ועל כן, הוא נחשב לידידותי לסביבה. צריכת האנרגיה של קורא ברקוד אלחוטי היא נמוכה, זמן הטעינה שלו קצר וניתן לסרוק בו גם מכמה מטרים.

ישנם יצרנים מובילים של קוראי ברקוד אלחוטים כגון: Honywell , Datalogic , zebra

כיצד בוחרים סורק ברקוד אלחוטי?

אם אתם מעוניינים בסורק ברקוד אלחוטי, אשר מהווה כאמור את הסורק המתקדם ביותר שיכול היות וכן, היעיל ביותר שיכול להיות, ראשית כל, חשוב מאוד שתרכשו אותו אצל החברה הטובה ביותר בתחום. ניתן למצוא כיום סורקי ברקוד אלחוטיים לתעשייה, סורקי ברקוד אלחוטיים לעסקים קטנים או גדולים ועליכם לבחור את הסורקים המתאימים ביותר לצרכים שלכם, לסוג העסק שיש לכם, לאופי העסק, לגודל העסק ועוד.

היכן כדאי לרכוש סורק ברקוד

לא משנה איזה סורק ברקוד אתם מעוניינים לרכוש, חשוב מאוד שתדעו שכיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות מסופונים,סורקי ברקודים ניידים או נייחים, אלחוטיים או שלא אלחוטיים ועוד. כאשר בוחרים בחברה אמינה, אשר ניתן לסמוך על המוצרים שהיא מציעה למכירה, אין ספק שאנשי המקצוע שעובדים בחברה יוכלו לסייע לכם לבחור את סורק הברקוד המתאימים ביותר לצרכים שלכם, חשוב מאוד לוודא שהחברה מעניקה אחראיות על המוצרים שלה וכי היא מציעה רק מוצרים מומלצים ואיכותיים.

קורא ברקוד אלחוטי
להתחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
היי, איך אפשר לעזור היום?