שקיות אנטי סטטיות

שקיות אנטי סטטיות משמשות כאריזות מגן חשובות מאוד, במיוחד למוצרים מתחום האלקטרוניקה וביו-רפואה, אשר מייצרים חשמל סטטי. מטרת השקיות היא למנוע פריקה סטטית אשר עלולה להתרחש במהלך הזמן שבו מועבר המוצר ללקוח, למשלוח או לאחסון.

מהן שקיות אנטי סטטיות?

חומרים אנטי סטטיים משמשים למניעת הצטברות של חשמל סטטי על ידי שימוש בחומרים שלא מפיקים או יכולים להחזיק את המטען החשמלי. חומרים אלה אשר יוצרים סביבה מבוקרת סטטית ומגנים מפני ESD או פריקה אלקטרוסטטית, אידיאליים עבור מגוון מוצרים, כמו למשל עבור חלקים רגישים המשמשים לייצור אלקטרוניקה (אומים, ברגים וסוגי כרטיסים שונים).

מוצרי אלקטרוניקה הם עדינים והם עלולים להיהרס על ידי פריקות אלקטרוסטטיות. החשמל הסטטי עלול להפוך את האלקטרוניקה לחסרת תועלת על ידי גרימת נזק גדול למיקרו-מעבדים או למעגלים הפנימיים של הרכיב. הגורם השכיח ביותר הגורם להצטברות של חשמל סטטי הוא בעקבות חיכוך עם חומרים אחרים. שקיות אנטי סטטיות הן, לפיכך, קריטיות כדי להבטיח שהרכיבים לא יתקלקלו.

מה הייחוד של שקיות שילד אנטי סטטיות?

שקיות אנטי סטטיות הן שקיות רב-שכבתיות היוצרות אפקט חשמלי מסוים אשר מגן על התכולה הכלולה בתוך אריזת המגן מפני פריקות אלקטרוסטטיות. השכבה הפנימית של השקית עשויה לרוב מפוליאתילן (PET) ומוקפת במיגון אלומיניום. היא יכולה להידמות לשקית ניילון רגילה, אולם המראה שלה דומה יותר לעטיפת בועות או קצף. בהתבסס על התוכן הארוז בשקית, היא תהיה בעלת צבעים שונים להפרדה החל מצבע כסוף, דרך ורוד ועד שחור. השקיות מיוצרות כאטומות ומגנות באופן מלא על התכולה תוך שימוש בשכבה עבה להגנה על הציוד מפני נזק מכני.

מדוע כדאי לרכוש שקיות אנטי סטטיות של חברת עידנים טכנולוגיות?

כפי שניתן לראות, שקיות אנטי סטטיות מעוצבות באופן חכם ומספקות הגנה מצוינת לפריטים הדורשים הגנה מפני חשמל סטטי. אם אתם שולחים רכיבים אלקטרוניים, כנראה שתידרשו לשקיות אנטי סטטיות מהאיכות הטובה ביותר שניתן להשיג. אנו, בעידן טכנולוגיות יכולים ומצטיינים בהתאמת השקית המיוחדת עבורכם כתלות בפריטים אותם אתם מתכננים לאחסן ומבטיחים איכות ללא פשרה בכל אחד מהמוצרים.

למידע נוסף או לביצוע הזמנה, אנא התקשרו לעידן טכנולוגיות עכשיו בטלפון 050-8494928