הדפסה על מדבקות

הדפסה על מדבקות – נייר, לקסן ומה שביניהם

סימון מוצרים נחשב לאחת מהפעולות החשובות ביותר בבתי עסק ומחסנים למיניהם. הסימון עצמו מבוצע ע"י מדבקות מודפסות שמותאמות לכל סוג תעשייה באופן ספציפי בהתאם לתקנים והתנאים הסביבתיים של המקום. מכך ניתן להבין כי הדפסה על מדבקות היא פעולה שצריכה להתבצע באופן מושכל תוך כדי בחירת מדוקדקת של סוג המדבקה שיכולה להיות עשויה מנייר, לקסן וחומרים רבים נוספים. כיצד תדעו במה לבחור? להלן מידע שיעזור לכם.

הדפסה על מדבקות מנייר

הנייר הוא החומר הבסיסי ביותר שמאפשר יצירת מדבקות זולות עם יכולת הדפסה מעולה על גביהן. החיסרון של מדבקות נייר הוא בעמידות הנמוכה שלהן לחום, מים ולחות שאינה מאפשרת שימוש ארוך טווח. מה גם שבשפשוף, החומר המודפס יכול להיעלם ולא להיות אפקטיבי. מדבקות הנייר מהוות חיסרון גם במקרה שרוצים להסיר את המדבקה בהמשך, שכן רוב הדבקים שמגיבים עם נייר אינם משחררים אותו בקלות ולכן בעת הסרה כמעט תמיד חלק מהנייר נשאר על המוצר עצמו. ועדיין, מדובר במדבקות המגוונות ביותר, עם יכולת הדפסה בכל גודל רצוי, בבודדות או על גבי גלילים, כשגם המחיר שלהן הוא הנמוך ביותר. טיפ שלנו – אם אתם מעוניינים לבצע הדפסה על מדבקות מנייר ורוצים להאריך את זמן השימוש בהן, תוכלו לברר לגבי האפשרות לעטוף אותן בשכבת פוליאסטר.

מדבקות מלקסן, פוליאסטר, פוליפרופילן וכו'– המדבקות של הדור החדש

הלקסן הינו חומר פולימרי שמהווה את ההיפך הגמור מהנייר הבלתי עמיד. מדבקות לקסן הן מדבקות חזקות מאוד, עמידות לאורך זמן וניתנות להסרה לפי הצורך. מדובר בקשת רחבה של מדבקות שאומנם עשויות מאותו חומר אך הן מגיעות בשלל אפשרויות כגון מדבקות שקופות להגנה על מסכים, מדבקות עבות עם תבליטים לשימוש בתור הגנה על פאנלי שליטה ומסופונים ניידים ועוד.

בכל הקשור לסימון מוצרים, הלקסן ייבחר לשימוש כאשר מדובר בסימון ארוך טווח כמו במקרה של סימון מוצרי אלקטרוניקה, הייטק, מכשור רפואי ועוד. מדבקות סימון לקסן מתאימות גם כאשר מעוניינים לסמן מוצרים עם לוגו ופרטי התקשרות, שכן המדבקה תישאר תמיד כחדשה והפרטים שעל גביה לא ידהו עם הזמן. על לקסן מדפיסים באמצעות הדפסת משי עבור כמויות גדולות ובדפוס דיגיטלי כאשר מעוניינים בהדפסה בכמות קטנה אך באיכות גבוהה.

מדבקות נפוצות נוספות

ישנן גם מדבקות מחומרים נוספים, כך שניתן לבצע את ההדפסה בהתאם לצרכים המדויקים שעולים:

  • פוליתאתילן , פוליפרופילן – הדפסה על מדבקות פוליאתילן, פוליאסטר , מתאימים למקרים בהם מעוניינים ליישם אותן על גבי משטחים נמתחים (גומי, שקיות ניילון ועוד). המדבקות אינן מתעוותות במתיחה והחומרים המודפסים אינם דוהים לאורך זמן.
  • הדפסה על גבי פוליאסטר מתאימים להדבקה על משטחים ישרים , הפוליאסטר עמיד בתנאי חוץ -46-150 מעלות צליוס, לפוליאסטר יש תקן אמריקאי UL
  • פוליאמיד – אם המוצרים שלכם אמורים לשמש בטמפרטורות גבוהות, הדפסת מדבקות פוליאמיד היא זו שתתאים עבורכם. ניתן לראות שימוש רב במדבקות האלו בתעשיית המזון או לסימון מכונות בתהליכי ייצור שונים בתנאי חום קיצוניים.
  • PVC (ויניל) – מדבקות שניתנות להסרה בקלות ועל כן משמשות בתהליכי ביניים בזמן ייצור או בתור ברקודים לסימון מוצרים וחומרי גלם במחסנים. מדבקות PVC משמשות גם להכנת סטיקרים להדבקה על זכוכיות.

את כל סוגי המדבקות הללו ניתן להתאים באופן אישי לכל צורך שהוא – מדבקות מחזירות אור, מדבקות פלואורסנציות, מדבקות עם ציפוי אלקטרוסטטי, מדבקות ברקוד ועוד.

מה עוד חשוב לדעת על שירות הדפסה על מדבקות?

כאשר מעוניינים להזמין מדבקות מודפסות, חשוב מאוד לוודא את הדברים הבאים מול נותן השירות:

  • אפשרויות הדפסה – רק חברה שמציעה את כל סוגי ההדפסות תצליח לספק לכם מוצר מוגמר איכותי. דפוס לייזר, אופסט, משי, דיגיטלי, חריטות ועוד – חברה מקצועית תדע לבחור עבורכם את שיטת ההדפסה שתתאים באופן מושלם לצרכים שלכם מהמדבקה ותנאי השימוש בה בשטח.
  • עמידה בתקנים – חברה איכותית תדע לספק לכם מדבקות שיעמדו בכל תקני האיכות הבינלאומיים הנדרשים, יחד עם עמידה בכל תקני התעשייה שממנה הוזמנו המדבקות.
  • הדפסה מהירה – הטכנולוגיות המתקדמות של ימינו מאפשרות להדפיס בצורה מהירה מבלי שהדבר יפגע באיכות המדבקה או החומר המודפס עליה. בהתאם לזאת חברה מקצועית אמורה להציע לכם שירותי הדפסה מהירים ואף באפשרות של "מהיום למחר".

בנוסף, כדאי מאוד להתקשר עם חברה שמסוגלת להציע לא רק שירות הדפסה על מדבקות אלא גם פתרונות סימון למוצרים היקפיים להדפסה בבית העסק, במפעל או במחסן כדוגמת מדפסות תרמיות להדפסת ברקודים. עניין זה ייעל מאוד את תהליכי העבודה שלכם.

הדפסה על מדבקות
להתחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
היי, איך אפשר לעזור היום?