חומרי אריזה למפעל

התחום של חומרי אריזה למפעל הוא אחד מהתחומים הבסיסיים והחשובים ביותר עבור תעשיות שונות. חומרי אריזה משמשים בתעשיות השונות כדי לספק הגנה למוצרים המסופקים ולשמור עליהם מפני השפעת הסביבה החיצונית. ישנם חומרים רבים ושונים המשמשים למטרת אריזה למפעלים, וננסה להזכיר ולהדגיש כמה מהם. תחום זה הינו חשוב ומשמעותי ממספר סיבות. הסיבה העיקרית היא שיש צורך בשמירה על הפריטים (בין אם מדובר על רכיבים אלקטרוניים או אחרים) מפני פגעי מזג אוויר, מוליכות ותנאים סביבתיים שאינם תורמים לו. מעבר לכך, יש למנוע נזק או זיהום לתכולה, להגן על מי שעובד או מטפל בתכולה, להקל על האיחסון והשמירה של התכולה וכן על המשלוח וההפצה.

מהם חומרי אריזה?

חומרי אריזה למפעלים בפרט אך גם חומרי אריזה בכלל משמשים סוגי תעשיות שונות, הן לשם הכלת המוצרים החומריים המסופקים והן לשם ההגנה עליהם. אריזה למפעלים כוללת מגוון צרכים, החל מקופסאות קרטון או אחרות, דרך נייר דבק, אשר נועד להגן על רכיבים אלקטרוניים, לסמן מוצרים ולהגביר מוליכות במוצרים מתחום התקשורת, וכלה באמצעי כבילה ואטימה.

האם ניתן להתאים אישית את מוצרי האריזה?

לכל מגזר תעשייתי יהיו, סביר להניח דרישות שונות לאריזות שיסופקו על ידו, שייקבעו על פי סוג החומרים שהם מייצרים והתנאים שבהם הם צריכים להישלח. לכן, ישנו הכרח להתאים עבור כל מפעל ולקוח את מוצרי האריזה הרלבנטיים לו. כך למשל, אפשר יהיה לשנות את סוג המידע שיודפס על נייר הדבק המשמש לאריזה, ולכלול בו אף ברקוד שיוכל להקל על מציאת המוצר. מעבר לכך, כל תעשייה או יישום ייחודי יידרש למגוון חומרים אחרים, אלומיניום, נחושת, פוליאסטר, פוליאמיד ועוד.  כאשר חושבים על פתרון אריזה למפעלים, יש לחשוב על התאמת הפתרון כמו גם התאמת החומר הנכון והיעיל ביותר.

מדוע מומלץ להזמין חומרי אריזה אצל עידנים טכנולוגיות?

אנו בעידנים טכנולוגיות פתרונות סימון חושבים באופן מפורט וספציפי על כל דרישה ודרישה, ומתאימים עבורה את הפתרון המתאים ביותר. נוכל לסייע לכם בבחירת החומר הנכון, ובהתאמת החומר ליישום הנדרש. נשמח לסייע לכם מניסיוננו העשיר במגוון תעשיות לאורך השנים. תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון 050-8494928 כדי שנוכל להתחיל לעבוד עבורכם.